Wednesday, June 17, 2009

Forum : Jalan Menuju Ke Syurga

Dari hujung sana, aku sendiri, Aswad, Amri dan Azli


Tugas kat UM selesai sekitar jam 12 tgh..aku kembali ke Seri Kembangan untuk persiapan balik ke Kedah.sekitar jam 2 ptg aku bertolak balik ke Kedah.

Memang aku kesuntukan masa sebenarnya..kerana sebelah malamnya aku harus memenuhi jemputan forum anjuran Kariah Bandar Puteri Jaya Sg. Petani. apa yg menarik tentang forum ini ialah, ahli-ahli panel yg dijemput adalah terdiri dari adik-adik aku sendiri dan aku diamanahkan sebagai moderator dalam forum yg bertajuk "Jalan Menuju Ke Syurga" ini.

Ahli panel pertama Sdr. Aswad Mohd Nason (adik yg ke-4), pelajar tahun akhir KUIN. Ahli Panel kedua, Sdr Amri Mohd Nason (adik yg ke-3), tenaga pengajar di Maahad Tahfiz Mutmainnah, Pinang Tunggal Kedah dan yang terakhir Sdr. Azli Mohd Nason (adik yg ke-2), tenaga pengajar di SMA Al-Islah, Sg. Petani.

Ia benar-benar satu sejarah buat keluarga kami..

No comments:

.