Tuesday, December 16, 2008

Cuti dah abihh..

cuti dah nak habih woii!! begitulah kita..sedar tak sedar cuti persekolahan sudah sampai ke penghujungnya. seharusnya kita wajib bermuhasabah tentang pengisian kita sepanjang cuti yg telah berlalu.

malam ni merupakan malam terakhir saya di rumah mertua saya di Tangkak, Johor ni. esok pagi saya akan bertolak balik bersama anak-anak dan isteri ke Kedah. lama depa di sini..hampir 50 hari! anak kecil saya pun dah semakin membesar..dia akan memulakan hidup barunya di rumah kami di Bandar Perdana, Sg. Petani.

sebelum terlupa, ingin saya ucapkan 'SELAMAT PENGANTIN BARU' buat abg ipar dan adik ipar saya, Sdr. Shahrul Abd Razak dan pasangannya Rozimah Bt Muda dan Nur Hidayah Abd Razak dgn pasangannya Sdr. Ramadhan b. Ibrahim yg baru melangsungkan perkahwinan mereka pada 14hb. Disember yg lalu..semoga hidup kalian diberkati Allah dan diberi pentunjuk olehNya setiap masa bagi menempuh alam rumahtangga yg serba mencabar!

selepas ni nak tunggu keputusan j-QAF ambilan 2009 la pulak..isteri saya turut memohon jawatan ini dgn harapan dapat membantu membangunkan dan memperkasakan program j-QAF, insya-Allah.

saya ingin berkongsi pendapat dalam posting akan datang dgn rakan-rakan j-QAF seluruh Malaysia tentang perancangan B. Arab peringkat sekolah bagi tahun 2009..saya ada mengirimkan email berupa kertas cadangan program BA kepada GB saya dan respon yg diterima cukup baik!

No comments:

.